EIRP Proceedings, Vol 2 (2007)
COMUNICARE SI CULTURA ORGANIZAŢIONALĂ
Abstract
Componenta de bază a funcţiei de coordonare o reprezintă comunicarea, proces prin care are
loc schimbul de mesaje, în vederea realizării obiectivelor individuale şi comune ale membrilor
organizaţiei. Transmiterea de informaţii şi perceperea integrală a mesajelor conţinute fac posibilă
realizarea acordului şi, deci a unor acţiuni armonizate.
Relaţiile organizaţionale au la bază comunicarea, care antrenează componentele structurale,
dar şi alte laturi ale organizaţiilor: tehnice, economice, psihologice, educaţionale, culturale. Pentru a-şi
îndeplini în mod corespunzător atribuţiile, un bun manager trebuie să aibă abilitatea de comunicare.
loc schimbul de mesaje, în vederea realizării obiectivelor individuale şi comune ale membrilor
organizaţiei. Transmiterea de informaţii şi perceperea integrală a mesajelor conţinute fac posibilă
realizarea acordului şi, deci a unor acţiuni armonizate.
Relaţiile organizaţionale au la bază comunicarea, care antrenează componentele structurale,
dar şi alte laturi ale organizaţiilor: tehnice, economice, psihologice, educaţionale, culturale. Pentru a-şi
îndeplini în mod corespunzător atribuţiile, un bun manager trebuie să aibă abilitatea de comunicare.
References
Full Text: PDF
Refbacks
- There are currently no refbacks.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.